Gdy masz już dobrze przeanalizowaną listę słów kluczowych, będziesz chciał opracować strategię skupiającą się na marketingu treści dla lokalnego pozycjonowania, która umożliwi Ci korzystanie z tych słów kluczowych, aby poprawić lokalne rankingi SEO. Oto 12 rodzajów lokalnych treści SEO, na których powinieneś się skupić:
- Strony docelowe dla poszczególnych miast
Wszystkie wezwania do działania powinny prowadzić do stron docelowych . Jeśli masz więcej niż jedną lokalizację fizyczną, potrzebujesz wielu stron docelowych. Na przykład, jeśli masz dwie firmy zajmujące się pozycjonowaniem, jedną w Toruniu a drugą w Bydgoszczy, powinieneś mieć dwie różne strony serwisowe, które prowadzą do stron docelowych skoncentrowanych na ich odpowiednich lokalizacjach i powinieneś pozycjonować je na dwie frazy, przykładowo: Pozycjonowanie Bydgoszcz lub Pozycjonowanie Toruń. Upewnij się, że wszystkie Twoje strony docelowe dotyczą konkretnego miasta.
- Spójne wykazy NAP
Twoja lista NAP (imię i nazwisko, adres i numer telefonu) powinna być opublikowana na każdej stronie Twojej witryny, ale co najważniejsze, na stronie Kontakt i stronie FAQ. Powinieneś również przesłać listę NAP do lokalnych katalogów.
- Treść bloga na poziomie lokalnym
Twórz treści bloga skoncentrowane na tematyce lokalnej. Na przykład, jeśli prowadzisz firmę zajmującą się wymianą dachu w Bydgoszczy, post na blogu może koncentrować się na tym, jakiego rodzaju problemy z dachem może doświadczyć właściciel domu w Bydgoszczy. Z drugiej strony nie ma sensu pisać posta na blogu o uszkodzeniach dachu spowodowanych śniegiem.
- Lokalne rabaty i promocje na wydarzenia
Reklamowanie lokalnych rabatów i wydarzeń w Twoim sklepie online pomoże zwiększyć Twoje SEO dzięki naturalnemu lokalnemu charakterowi.
- Lokalne komunikaty prasowe
Komunikaty prasowe to nie tylko świetny sposób na zwiększenie świadomości nadchodzących wydarzeń (takich jak premiery produktów lub specjalne wyprzedaże) lub nowych usług, ale mogą również pomóc w lokalnym SEO. Po prostu upewnij się, że używasz odpowiednich lokalnych słów kluczowych w odpowiednich miejscach w komunikacie prasowym (np. w tytule i treści).
- Lokalne blogi gości
Oprócz pisania lokalnych treści na swoim blogu, rozważ skontaktowanie się z innymi lokalnymi firmami (z którymi nie konkurujesz bezpośrednio) w swojej branży, aby sprawdzić, czy możesz pisać posty gości na ich blogu. Może to pomóc w budowaniu lokalnych linków zwrotnych, co poprawi również lokalne pozycjonowanie.
- Strony FAQ
Jeden z najprostszych sposobów tworzenia treści, możesz rozszerzyć swoje FAQ na rozszerzone fragmenty treści. Możesz połączyć czytelników z dodatkowymi informacjami w pełnym poście na blogu lub dołączyć wideo.
- Treści wideo
Statystyki pokazują, że wideo jest wartym inwestowania obszarem, jeśli chodzi o zwiększenie widoczności online, więc zacznij maksymalizować lokalne SEO, dodając treści wideo na swoim blogu lub przesyłając je na YouTube. A jeśli nie masz pomysłu, co stworzyć, dlaczego nie zacząć od ponownego wykorzystania treści swojego bloga ?
- Studia przypadków i wywiady z klientami
Jedną z prostszych, ale skutecznych treści są historie klientów. Jeśli masz już referencje na swojej stronie, dobrze byłoby uzupełnić je szczegółami historii i dowodami na to, że Twoja usługa lub produkt jest sukcesem.
- Nisza powiązana, ale niekonkurencyjna
Połącz powiązaną niszę ze swoją strategią treści i przyciągnij nowych odbiorców. Na przykład, jeśli prowadzisz siłownię, możesz również porozmawiać na przykład o diecie i zdrowiu, ponieważ są to istotne tematy, które docenią Twoi odbiorcy.
- Recenzje/Rekomendacja Post
Jeśli przeprowadzisz badanie słów kluczowych , na pewno natkniesz się na wiele zapytań, które szukają recenzji. Dlaczego więc nie utworzyć strony z treścią zawierającej przegląd najlepszych firm lub firm i uwzględnić swoją.
- Treści w mediach społecznościowych
Media społecznościowe mogą być świetnym sposobem na zaangażowanie obserwujących i zwiększenie ruchu w Twojej witrynie. Dlatego, aby jeszcze bardziej zaangażować lokalnych odbiorców, najlepiej jest tworzyć posty w mediach społecznościowych, które są odpowiednie do promowania Twojej witryny i treści.
Comments