Internet

12 rodzajów lokalnych działań wspierających pozycjonowanie lokalne

komputer
0

Gdy masz już dobrze przeanalizowaną listę słów kluczowych, będziesz chciał opracować strategię skupiającą się na marketingu treści dla lokalnego pozycjonowania, która umożliwi Ci korzystanie z tych słów kluczowych, aby poprawić lokalne rankingi SEO. Oto 12 rodzajów lokalnych treści SEO, na których powinieneś się skupić:

  1. Strony docelowe dla poszczególnych miast

Wszystkie wezwania do działania powinny prowadzić do stron docelowych . Jeśli masz więcej niż jedną lokalizację fizyczną, potrzebujesz wielu stron docelowych. Na przykład, jeśli masz dwie firmy zajmujące się pozycjonowaniem, jedną w Toruniu a drugą w Bydgoszczy, powinieneś mieć dwie różne strony serwisowe, które prowadzą do stron docelowych skoncentrowanych na ich odpowiednich lokalizacjach i powinieneś pozycjonować je na dwie frazy, przykładowo: Pozycjonowanie Bydgoszcz lub Pozycjonowanie Toruń. Upewnij się, że wszystkie Twoje strony docelowe dotyczą konkretnego miasta.

  1. Spójne wykazy NAP

Twoja lista NAP (imię i nazwisko, adres i numer telefonu) powinna być opublikowana na każdej stronie Twojej witryny, ale co najważniejsze, na stronie Kontakt i stronie FAQ. Powinieneś również przesłać listę NAP do lokalnych katalogów.

  1. Treść bloga na poziomie lokalnym

Twórz treści bloga skoncentrowane na tematyce lokalnej. Na przykład, jeśli prowadzisz firmę zajmującą się wymianą dachu w Bydgoszczy, post na blogu może koncentrować się na tym, jakiego rodzaju problemy z dachem może doświadczyć właściciel domu w Bydgoszczy. Z drugiej strony nie ma sensu pisać posta na blogu o uszkodzeniach dachu spowodowanych śniegiem.

  1. Lokalne rabaty i promocje na wydarzenia

Reklamowanie lokalnych rabatów i wydarzeń w Twoim sklepie online pomoże zwiększyć Twoje SEO dzięki naturalnemu lokalnemu charakterowi.

  1. Lokalne komunikaty prasowe

Komunikaty prasowe to nie tylko świetny sposób na zwiększenie świadomości nadchodzących wydarzeń (takich jak premiery produktów lub specjalne wyprzedaże) lub nowych usług, ale mogą również pomóc w lokalnym SEO. Po prostu upewnij się, że używasz odpowiednich lokalnych słów kluczowych w odpowiednich miejscach w komunikacie prasowym (np. w tytule i treści).

  1. Lokalne blogi gości

Oprócz pisania lokalnych treści na swoim blogu, rozważ skontaktowanie się z innymi lokalnymi firmami (z którymi nie konkurujesz bezpośrednio) w swojej branży, aby sprawdzić, czy możesz pisać posty gości na ich blogu. Może to pomóc w budowaniu lokalnych linków zwrotnych, co poprawi również lokalne pozycjonowanie.

  1. Strony FAQ

Jeden z najprostszych sposobów tworzenia treści, możesz rozszerzyć swoje FAQ na rozszerzone fragmenty treści. Możesz połączyć czytelników z dodatkowymi informacjami w pełnym poście na blogu lub dołączyć wideo.

  1. Treści wideo

Statystyki pokazują, że wideo jest wartym inwestowania obszarem, jeśli chodzi o zwiększenie widoczności online, więc zacznij maksymalizować lokalne SEO, dodając treści wideo na swoim blogu lub przesyłając je na YouTube. A jeśli nie masz pomysłu, co stworzyć, dlaczego nie zacząć od ponownego wykorzystania treści swojego bloga ?

  1. Studia przypadków i wywiady z klientami

Jedną z prostszych, ale skutecznych treści są historie klientów. Jeśli masz już referencje na swojej stronie, dobrze byłoby uzupełnić je szczegółami historii i dowodami na to, że Twoja usługa lub produkt jest sukcesem.

  1. Nisza powiązana, ale niekonkurencyjna

Połącz powiązaną niszę ze swoją strategią treści i przyciągnij nowych odbiorców. Na przykład, jeśli prowadzisz siłownię, możesz również porozmawiać na przykład o diecie i zdrowiu, ponieważ są to istotne tematy, które docenią Twoi odbiorcy.

  1. Recenzje/Rekomendacja Post

Jeśli przeprowadzisz badanie słów kluczowych , na pewno natkniesz się na wiele zapytań, które szukają recenzji. Dlaczego więc nie utworzyć strony z treścią zawierającej przegląd najlepszych firm lub firm i uwzględnić swoją.

  1. Treści w mediach społecznościowych

Media społecznościowe mogą być świetnym sposobem na zaangażowanie obserwujących i zwiększenie ruchu w Twojej witrynie. Dlatego, aby jeszcze bardziej zaangażować lokalnych odbiorców, najlepiej jest tworzyć posty w mediach społecznościowych, które są odpowiednie do promowania Twojej witryny i treści.

Edge beveler – Craftpoint

Previous article

Emblematy chromowane – ile kosztują emblematy na zamówienie?

Next article

Comments

Comments are closed.