Jak osiągnąć płaski brzuch?

Written by

Nie każda kobieta cierpi na otyłość lub nadwagę, jednak prawie każda, szczególnie po trzydziestym roku życia ma kilka nadprogramowych kilogramów. Tłuszcz odkłada się szczególnie w okolicy bioder i ud oraz w okolicach brzucha, co jest dla nas najgorsze. Która z nas nie marzy o płaskim brzuchu? Jednak nawet te najszczuplejsze mają z tym problem i ich brzuch pomimo, że jest płaski to jednak nie idealny. Co więc należy zrobić, żeby mieć brzuch rodem z Hollywood? Na pewno musimy zadbać o to co jemy, czyli przejść na dietę. Powinniśmy jeść lekko i o regularnych porach oraz nie unikać śniadań. Nie wolno nam również zapomnieć o piciu wody, około 1,5 do 2 litrów dziennie, w zależności od potrzeb. Słodycze i fast food to nasz wróg- który będzie pogłębiał nasz problem. Dieta to jednak nie wszystko. Musimy zacząć ćwiczyć. Jakie ćwiczenia na płaski brzuch? Na pewno niezawodne będą brzuszki i deska (inaczej zwany plank). Warto też dołożyć ćwiczenia cardio, takie jak jazda na rowerze, spacery, bieganie, czy inne, które nam sprawiają przyjemność. Jeśli chcemy iść jeszcze dalej i osiągnąć tzw. rzeźbę lub sześciopak musimy robić ćwiczenia siłowe, najlepiej na siłowni. Wymaga to jednak dużo samozaparcia i dyscypliny od nas. Efekty są widoczny tylko jeśli będziemy systematycznie ćwiczyć. Każda przerwa powoduje, że efekty szybko zanikają. Płaski brzuch to nie jest coś co możemy osiągnąć i cieszyć się wynikiem, ale styl życia tak naprawdę na zawsze.

Article Categories:
Styl życia

Comments are closed.

Shares